sobota, 28 czerwca 2014

Wyjątkowa data

Witajcie! 
Już lato! Ciężko w to uwierzyć jak szybko przemija dzień za dniem.
Dawno mnie tu nie było, a to dlatego że wiele zmian u mnie. 
Mam Wam do pokazania wiele rzeczy, które przez ten czas zrobiłam oraz kilka zmian w moim domu, ale to innym razem ;)
Dzisiaj jest wyjątkowa data, którą pragnę się z Wami podzielić.
Jest to wyjątkowy dzień zarówno dla mnie jak i dla mojego Męża, ale także dla mojej rodziny,
która po wielu latach rozłąki spotkała się ponownie ;)
Dokładnie rok temu o godzinie 16 wzięliśmy Ślub ;))
Dziś mija rok od kiedy jesteśmy Małżeństwem.
To był wyjątkowy rok. 
Tym pięknym wspomnieniem chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić.
Post ten dedykuję mojej Świadkowej Kindze, której mocno kibicuję w jej drodze do szczęścia i mocno tęsknię...











Naszyjnik wykonany ręcznie przez Gu.




Mój Kochany Mąż! 



Nasze zdjęcia ślubne wykonał doskonały duet Kasi i Jacka Siwko

Uściski!
Asia

7 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia!!! Gratuluję roczku i życzę Ci wielu, wielu wspaniałych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Weddingday! Lovely photos! I am partaking in something called Blog Hop, you might have seen it around if not please see here: http://dinkidots.blogspot.co.uk/2014/07/blog-hop.html, I was wondering if I can use your blog for people to hop on to? Would be great if you are up for it as I think you have a beautiful blog! Please let me know! Anna x

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi

    I am also taking part in the blog hop from Number Elva. What a lovely blog post for your wedding anniversary, I wish you many more.

    Mitzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia ślę:):) śliczne zdjecia, piękna sukienka, jestem nią zauroczona!!!!
    I powiem jeszcze, ze bardzo mi się tu u Ciebie podoba Joasiu:)
    Zatem, życzę milutkiego dnia i zapraszam do siebie:)
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niezwykle szczęśliwa dostając takie komentarze od Was!
    Dziękuję Kochane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie:)))
    Dużo dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich:)))
    Pozdrawiam:) Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów od siebie ;)